Kinderfotografie: Inspirerende foto's van cursisten

Bekijk inspirerende kinderfotografie van cursisten

Voor je verder kijkt raad ik je trouwens aan om Gratis De 10 Bouwstenen van Betere Fotografie te downloaden >>> (klik op de gele tekst). Ontdek de 10 onmisbare stappen voor betere fotografie, mijn allerbeste aankoopadvies over de Creatieve Lens (betaalbaar en 100% onafhankelijk), voorkom een miskoop door aankoopadviezen, tips over techniek en boordevol inspirerende foto’s met uitleg erbij.

Kinderfotografie-portretfotografie-kinderen

Foto cursist: Hilda Klip fotografeerde haar kleindochter. De lens was een ‘gewone’ zoomlens van haar Olympus systeemcamera, niets bijzonders.

Ze mocht geen M&M’s. Cursist Anne Sybesma- van Tricht

Portretfotografie Kinderfoto's

Foto cursist: Pieternella van de Bijl – de Jong. F/14, 1/13, ISO 100. Het beeld lijkt te bewegen. Fotografie is natuurlijk altijd een stilstaand beeld (het is geen video), maar als je kan laten lijken dat er beweging is dan is dat een gave manier van emotie overbrengen. En dat is wat veel mensen (ik wel) willen, gevoel overbrengen.

Kinderfoto portret

Prachtig beeld door cursist Marit van der Heijden..

Kinderfotografie portret

Mooie intiem beeld door cursist Carola van Santen

Kinderfotografie binnen

Foto cursist: Kim Andringa. Kim maakte deze foto al na de 1e les van mijn Avondcursus Fotografie met Persoonlijke Instelgarantie. Met de gratis creatieve leenlens van mij. Ze kocht hem direct (geen enkel belang bij trouwens) voor 80 euro, die prijs kan per merk wat verschillen. En natuurlijk is er heus ook wel iets aan te merken op iedere foto, misschien wil je het haar er helemaal op zien of vind je de voorgrond net iets te veel aandacht trekken. Maar bedenk wel, nog niks weten en dan direct dit maken vind ik erg mooi (de blik, de rust). Ik ben trots op Kim.

Kinderfotografie portret

Foto cursist: Leoniek Huisman

Kinderfotografie spontaan Portretfotografie

Foto cursist: Christien Glas. F/2.8, 1/40, ISO 100.

Ontvang nu Gratis het Boek de 10 Bouwstenen van Betere Fotografie & Ontdek de Creatieve Lens

Download-Gratis-2-Ebooks-Fotografie-zonder-button

Gratis downloaden >>> (klik op de gele tekst)

• In deze 10 onmisbare stappen naar betere fotografie
  • Gewoon duidelijke taal & overzichtelijk
  • Inspirerende foto’s met uitleg erbij
  • Ontdek de “Creatieve Lens” die ik iedere beginner aanraad (betaalbaar!)
  • Sfeervolle voorbeeldfoto’s, met deze lens gemaakt
  • Geldbesparende aanraders/afraders over camera’s & lenzen: 100% onafhankelijk

Volg mijn VIP BEGELEIDINGSPROGRAMMA >>. Toegang tot alle Videocursussen met stap-voor-stap-uitleg,  Maandelijkse Fotofeedback Video’s, deel foto’s met elkaar in de Kijk & Zie Community. Nu met extra Videocursussen.

Meer tips over kinderfotografie