Kijk & Zie Fotografie fotografeert Eredivisiefinale van Nederland voor de krant

In opdracht van de Veenendaalse Krant fotografeerde Kijk & Zie Fotoschool het dames eredivisieteam van SKF dat strijdde om het landskampioenschap (eredivisiefinale van Nederland)!

Voor je verder leest raad ik je trouwens aan om mijn >>> 2 Gratis E-books te downloaden (klik op de gele tekst). Ontdek de 10 Bouwstenen van Betere Fotografie, mijn allerbeste aankoopadvies over de Creatieve Lens (betaalbaar!), voorkom een miskoop door aankoopadviezen, tips over techniek, inspirerende foto’s van landschap, macro, dieren, steden in avondlicht, sport en explosieve high speed fotografie.

Veenendaalse Eredivisieteam SKF wederom verliezend finalist

Het Veenendaalse dames Eredivisieteam (Carla Nouwen, Tali Cohen, Brenda Vonk en Alice Barendegt) speelde vandaag om het landskampioenschap tegen meervoudig Nederlands kampioen Dozy/Den Helder Noordkop. De eerste wedstrijd was een echte confrontatie tussen de twee kopvrouwen van de Nederlandse eredivisie en trok veel bekijks: Carla Nouwen tegen Ana Gogorita. De finale begon voor SKF hoopvol toen Carla met agressief spel en veel strijd een 2-1 voorsprong nam. Ana gaf zich echter niet gewonnen wist de wedstrijd om te buigen naar winst. De overige wedstrijden werden overtuigend gewonnen door Dozy/Den Helder Noordkop, dat voor de vierde keer in vijf jaar de landstitel.

Bekijk hieronder enkele foto’s van de eredivisie finale: actie, emotie en de sfeer van het publiek.

Sportfotograaf Geldermalsen Tiel Culemborg Tafeltennis
‘To Believe’ – Carla Nouwen geeft het publiek hoop op die fel begeerde landstitel!

‘Flying High’ – Carla Nouwen

‘Service Elegance’ – Carla Nouwen

Sportfotograaf Geldermalsen Tiel Culemborg Tafeltennis

‘Backhand Powerplay’ – de backhand van Tali Cohen, door vele eredivisiespelers gevreesd!

‘Precision Forehand’ – Tali Cohen

Ontvang direct 2 gratis E-books vol tips

Download-Gratis-2-Ebooks-Fotografie-zonder-button

Gratis downloaden >>> (klik op de gele tekst)

• In deze 10 onmisbare stappen naar betere fotografie
  • Geldbesparende aanraders/afraders over camera’s & lenzen
  • Ontdek de “Creatieve Lens” die ik iedere beginner aanraad (betaalbaar!)
  • Resultaten van cursisten met deze lens na 1 of 2 lessen
  • Duidelijk taal & overzichtelijk
  • Inspirerende beelden en meer

Bekijk dit uitgebreide sportartikel met 20 echte tips

Stel onderaan je vragen of laat een leuke reactie achter

• Geef even wat informatie: je camera en lenzen die je hebt, wat je wil fotograferen en in welke omstandigheden (ook binnen?) en wat je budget ongeveer is.

Ook interessant voor anderen? Delen mag!