Bloggen over fotografie samenwerken cursussen workshops
Joris Dijkema fotografiedocent eigenaar

Samenwerken?

Hi, ik ben Joris Dijkema (1983). De man achter Kijk & Zie Fotoschool. Wie weet kunnen wij wat betekenen voor fotografieliefhebbers en voor elkaar :)

Bekijk meer

Bloggen over fotografie samenwerken cursussen workshops

Waardevol door bloggen

Waarde leveren door bloggen, dat is belangrijk bij Kijk & Zie Fotoschool. Met de blogs helpen we fotografieliefhebbers en insprireren we. 3 jaar geleden bezochten 7 mensen per dag de website, nu zijn dit er maandelijks zo'n 15.000 en dat zal blijven toenemen. Dit is namelijk nog maar het begin :)
bloggen student bijverdienen fotografie

Jij en bloggen?

Ben je een student, fotografieliefhebber of (semi-)professional? Kun je goed zelfstandig schrijven en heb je passie? Of heb je inspirerende foto's? Mogelijk kun je ook bijdragen aan het blog. Neem bij interesse even contact op om te bekijken of we kunnen samenwerken en om te bezien wat dit voor jou oplevert.

fotografie samen cursussen workshops aanbieden

Samenwerking met Cursussen of Workshops?

Heb jij een idee over samenwerken bij het geven van Cursussen of Workshops? Geef je ze bijvoorbeeld zelf?

Docent Kijk & Zie Fotoschool Joris Dijkema

Meer over Joris: fotografiedocent & eigenaar

Van jurist naar fulltime fotografiedocent...

Mijn naam is Joris Dijkema (1983), eigenaar en fulltime fotografiedocent van Kijk & Zie Fotoschool.

Ooit studeerde ik cum laude af aan de hogeschool (2006) en de universiteit (2010) en werkte ik als jurist op advocatenkantoren. Het was mooi om echt wat voor mensen te kunnen betekenen, maar jurdisch werk was niet mijn passie. Te veel regels, te veel in het hoofd, te weinig werken vanuit gevoel.

In 2014 gooide ik het roer volledig om door Kijk & Zie Fotoschool op te richten. Angst en zorgen? Die heb ik zeker gekend. Spijt? Nooit! Ik houd mij alleen nog bezig met het begeleiden van mensen bij wat mij nog steeds diep raakt: mooie beelden maken, bewust kijken en vooral er gevoel mee overbrengen.

Als persoon ben ik een rustig type, kritisch, humor, een gevoelsmens die zich graag blijft ontwikkelen. Van nature geen technische man.

In mijn Portfolio vind je de beelden die me echt kunnen raken.